SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w stacjach Grupy RMF znów zdrożeją, podwyżka o 3 proc.

Grupa RMF, nadawca RMF FM, RMF Classic i RMF Maxx, ogłosiła ceny reklam, które będą obowiązywać od 27 lutego do 30 kwietnia. Średnia podwyżka to 2,9 proc.

W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 roku, średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach Grupy RMF wyniosą 2,9 proc. (dla wszystkich dni w pasmach 6-20).

- Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy - podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. - Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, tak w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią, radiową konkurencją - dodaje Tomasz Ramza.

Poprzednio Grupa RMF podniosła ceny z początkiem stycznia br. - stawki poszły w górę średnio o 8 proc.

Po podwyżkach najdroższa reklama w RMF FM kosztować będzie 57 tys. zł (piątki w godz. 7-9), w RMF Classic - 4 550 zł (piątki w godz. 7-10), a w RMF Maxx - 9,9 tys. zł (piątki w godz. 7-10).

Z kolei w pakietach sprzedawanych przez biuro sprzedaży Grupy RMF najdroższe spoty kosztować będą: 63,6 tys. zł (RMF 3D, pt. g. 7-10), 60,4 tys. zł (RMF na Maxxa, pt g. 7-10), 58,,6 tys. zł (RMF z klasą, pt, g. 7-10), 73,4 tys. zł (Power FM, pt, g. 8-9).

W nowym cenniku tzw. dopłata „high season", wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dniach 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3 proc.

Nowe ceny wprowadziła też w styczniu br. Grupa Radiowa Agory - podwyżka wyniosła od 3,5 proc. do 8 proc.

RMF FM liderem

W czwartym kwartale ub.r. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka i Trójka, a na czele spadków znalazły się Audytorium 17 i VOX FM - raport Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Reklamy w stacjach Grupy RMF znów zdrożeją, podwyżka o 3 proc.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Basia
a jak w kwestii sprzedazy internetiwe>?
0 0
odpowiedź
User
Fred
Radio RMF FM jest nie do słuchania. Kilkuminutowe wejścia reklamowe następnie głupawe konkursiki oraz mało śmieszne powiedzenia.
Wszystko to w otoczeniu kiepskiej muzyki i to ma być radio nr 1 . Słucham radia głównie w samochodzie. Dobrze, ze mogę zmienić
stację i posłuchać coś ciekawszego. Stacja do pilnej naprawy. Ciekawe, ze w/g sondaży są radiem nr 1. Chyba dlatego aby mieć najdroższe
reklamy.
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Jadąc A4 co dzień jako przedstawiciel handlowy lubię słuchać RMF i polecam ludzią i znajomym.
0 0
odpowiedź