RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki
Pozycja lidera rynku radiowego w IV kwartale ub.r. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Muzo.fm, zaś na przeciwnym biegunie znalazła się Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od października do grudnia 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,7 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,49 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc., po spadku o 6,25 proc. Tym samym przewaga RMF FM nad Radiem ZET zwiększyła się z 9,7 pkt. proc. do 11,2 pkt. proc.
Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,5 proc., po spadku o 11,21 proc. - największym w zestawieniu.
Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,8 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 16,42 proc.
Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (wzrost o 16,67 proc.).
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 100 proc. do 0,2 proc.
Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75) | październik : grudzień 2010 | październik : grudzień 2011 | październik : grudzień 2012 | październik : grudzień 2013 | październik : grudzień 2014 | październik : grudzień 2015 |
RMF FM | 26,1% | 26,7% | 24,6% | 23,5% | 24,1% | 24,7% |
Radio Zet | 16,0% | 15,7% | 16,0% | 15,5% | 14,4% | 13,5% |
Jedynka | 13,1% | 12,2% | 10,4% | 10,4% | 10,7% | 9,5% |
Trójka | 8,0% | 7,9% | 7,3% | 7,8% | 6,7% | 7,8% |
VOX | 1,4% | 1,5% | 1,8% | 1,3% | 3,6% | 4,2% |
Radio Maryja | 2,1% | 1,8% | 2,8% | 2,3% | 1,7% | 1,7% |
TOK FM | 1,4% | 1,4% | 1,1% | 1,2% | 1,2% | 1,5% |
RMF Classic | - | 0,7% | 0,9% | 1,0% | 1,2% | 1,3% |
Antyradio | - | - | - | - | 0,7% | 1,3% |
Dwójka | 0,7% | 0,7% | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,6% |
Czwórka | 0,2% | 0,4% | 0,6% | 0,4% | 0,5% | 0,5% |
Zet Chili | - | - | - | - | 0,2% | 0,3% |
Radio Muzo.fm | 0,1% | 0,2% | 0,2% | 0,1% | 0,1% | 0,2% |
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75) | październik 2014 : grudzień 2014 | styczeń 2015 : marzec 2015 | kwiecień 2015 : czerwiec 2015 | lipiec 2015 : wrzesień 2015 | październik 2015 : grudzień 2015 |
RMF FM | 24,1% | 25,7% | 24,2% | 24,9% | 24,7% |
Radio Zet | 14,4% | 13,2% | 14,1% | 13,8% | 13,5% |
Jedynka | 10,7% | 9,0% | 9,8% | 9,6% | 9,5% |
Trójka | 6,7% | 7,2% | 8,3% | 7,9% | 7,8% |
VOX | 3,6% | 4,0% | 4,0% | 3,5% | 4,2% |
Radio Maryja | 1,7% | 2,0% | 1,6% | 2,0% | 1,7% |
TOK FM | 1,2% | 1,3% | 1,5% | 1,4% | 1,5% |
RMF Classic | 1,2% | 1,2% | 1,1% | 1,2% | 1,3% |
Antyradio | 0,7% | 0,8% | 1,1% | 1,0% | 1,3% |
Dwójka | 0,5% | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,6% |
Czwórka | 0,5% | 0,4% | 0,6% | 0,5% | 0,5% |
Zet Chili | 0,2% | 0,2% | 0,3% | 0,4% | 0,3% |
Radio Muzo.fm | 0,1% | 0,3% | 0,1% | 0,2% | 0,2% |
N= | 21 079 | 20 907 | 21 048 | 20 938 | 21 047 |
)
Dołącz do dyskusji: RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET. Trójka coraz bliżej Jedynki
Powinni za to wszystko odpowiedzieć przed nami,3 prawdziwymi POLAKAMI. Nie dajmy sobie dłużej mydlić oczu przez te niemieckie media. CZYTAJCIE JAK BYŁO!! bookstar.pl/8538