SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM na czele. Radio Maryja z największym spadkiem, rośnie Muzo.fm

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało Muzo.fm, zaś najwięcej straciło Radio Maryja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od marca do maja 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,3 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 4,71 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., czyli o 9,33 proc. mniejszym niż rok wcześniej. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,8 proc., po wzroście o 1,03 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,1 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 6,58 proc. Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 4,3 proc., po wzroście o 53,57 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło jednak ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni się podwoił do 0,2 proc. Rok temu w miejsce Muzo.fm nadawało Radio PiN.

Z kolei najwięcej straciło Radio Maryja, które zajęło miejsce dziewiąte. Stacja ta odnotowała spadek udziału, wynoszący 10,53 proc. do 1,7 proc.

Duży wzrost, wynoszący 57,14 proc. do 1,1 proc., odnotowało Antyradio, które awansowało z miejsca dziewiątego na ósme. Stacja ta od połowy lutego br. zaczęła nadawanie w nowych miastach oraz przejęła nadajniki Radia ZET Chilli, co spowodowało poszerzenie zasięgu tej anteny z trzech do 16 miejscowości.

Zmodyfikowana została również ramówka rozgłośni (dowiedz się więcej). Tym samym Antyradio nie jest już siecią, tylko ponadregionalną rozgłośną.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

marzec 2010 : maj 2010

marzec 2011 : maj 2011

marzec 2012 : maj 2012

marzec 2013 : maj 2013

marzec 2014 : maj 2014

marzec 2015 : maj 2015

Radio RMF FM

28,0%

25,3%

23,7%

26,9%

25,5%

24,3%

Radio ZET

16,2%

16,1%

15,6%

15,9%

15,0%

13,6%

Jedynka

12,3%

11,9%

12,0%

10,0%

9,7%

9,8%

Trójka

7,7%

8,3%

8,9%

7,2%

7,6%

8,1%

VOX FM

1,5%

1,6%

1,7%

1,6%

2,8%

4,3%

Radio Maryja

2,2%

2,1%

2,5%

2,4%

1,9%

1,7%

Radio TOK FM

1,4%

1,1%

1,3%

1,0%

1,3%

1,3%

RMF CLASSIC

-

0,8%

0,9%

0,9%

1,0%

1,1%

Antyradio

0,6%

0,5%

0,6%

0,4%

0,7%

1,1%

Czwórka

0,2%

0,4%

0,5%

0,6%

0,5%

0,5%

Dwójka

0,9%

0,5%

0,7%

0,4%

0,5%

0,5%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,2%

0,1%

0,1%

0,1%

0,2%

Dołącz do dyskusji: RMF FM na czele. Radio Maryja z największym spadkiem, rośnie Muzo.fm

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
powabna
no muzo rzeczywiście "rośnie" z 0,1 na 0,2 :) gigantyczny sukces rok do roku :D
0 0
odpowiedź
User
Gylpy
Radiozet robi sie jakieś dziwne. Czy zmienia profil? Cieżko sie go słucha .
0 0
odpowiedź
User
blanka
Ja bym inaczej skonstaowała wyniki. I tak: : spada ogólnie słuchalność radia offline, ponownie najniższy wynik ZET, duży wzrost Antyradia i VOX (poszerzenie zasięgu) i RMF poza zasięgiem. Na Muzo szkoda czasu, takie wyniki sugerują, że stacja nie ma żadnego znaczenia w żadnym wymiarze, a ogólnopolskim to szkoda gadać
0 0
odpowiedź