RMF FM liderem, coraz słabiej Radio Zet
RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego, deklasując konkurencję.Na przeciwnym biegunie Radio Zet, które już od kilku lat nie miałotak słabego wyniku. Szczegółowe dane o wynikach ogólnopolskichstacji radiowych w II kw. 2009 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przezmieszkańców naszego kraju w II kwartale 2009 r. - pokazujenajnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany. Udział w rynku RMF FM wyniósł26,7 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresuubiegłego roku stacja zyskała 3,5 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, którestraciło 2,4 punktu proc. - udział spadł do 16,0 proc. Nanajniższym miejscu podium uplasował się Program 1 PolskiegoRadia z wynikiem na poziomie 11,5 proc. (spadek o 0,9punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki PolskiegoRadia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynkuradiowym o 0,5 punktu proc. do 6,4 proc.
Udziałw czasie słuchania % | Kwiecień -czerwiec 2006 | Kwiecień -czerwiec 2007 | Kwiecień -czerwiec 2008 | Kwiecień -czerwiec 2009 |
RMF FM | 22,5% | 23,2% | 23,2% | 26,7% |
RadioZet | 18,0% | 19,6% | 18,4% | 16,0% |
Jedynka | 14,1% | 12,2% | 12,4% | 11,5% |
Trójka | 6,3% | 6,1% | 5,9% | 6,4% |
RadioMaryja | 2,0% | 2,0% | 1,8% | 1,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% | 0,6% | 0,7% |
Polskie RadioEuro / Bis | 0,6% | 0,4% | 0,3% | 0,2% |
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem, coraz słabiej Radio Zet