RMF FM liderem, ale traci najwięcej. SuperNova, Radio Maryja i Pogoda z największymi wzrostami
W okresie od lutego do kwietnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały SuperNova, Maryja i Pogoda - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lutego do kwietnia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,6 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,5 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali luty-kwiecień 2023 roku spadł o 0,3 pkt. proc.).
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,1 proc. (w dół o 0,2 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji spadł o 0,1 pkt. proc. do 4,8 proc. Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (do góry o 0,1 pkt. proc. do 4,5 proc.).
Radio SuperNova najbardziej do góry
Największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,4 pkt. proc. do 1 proc. udziału - pochwalić się mogło Radio SuperNova. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 18. na 17.
Wyraźnie - o 0,3 pkt. proc. - zyskały także Radio Maryja i Radio Pogoda (do odpowiednio 1,8 proc. i 1,2 proc.).
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem, ale traci najwięcej. SuperNova, Radio Maryja i Pogoda z największymi wzrostami