RMF dalej numerem jeden
Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka" a poprawił się wynik "Trójki"
Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopada 2004 udział RMF wyniósł 22,7%, ale w stosunku do poprzednia badania (sierpień-październik 2004) oznacza to spadek o 0,1%. Również o 0,1% spadła sluchalność Radia Zet.
Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka". Swoje wyniki poprawiła "Trójka".
Udział w rynku słuchalności ogół badanych (15 – 75 lat) | ||
| IX 2004 – XI 2004 | VIII 2004 – X 2004 |
RMF FM | 22,7% | 22,8% |
ZET | 20,6% | 20,7% |
PR-1 | 15,0% | 15,6% |
PR-3 | 5,8% | 5,5% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Zasięg Dzienny | ||
| IX 2004 – XI 2004 | VIII 2004 – X 2004 |
RMF FM | 27,9% | 28,4% |
ZET | 25,5% | 25,6% |
PR-1 | 16,5% | 17,2% |
PR-3 | 6,7% | 6,8% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Dołącz do dyskusji: RMF dalej numerem jeden