RMF Classic z programem lojalnościowym
RMF Classic uruchomiło Klub Słuchaczy, który ma zrzeszać słuchaczy i miłośników marki. Ma stanowić także centrum informacji o nowych przedsięwzięciach radia, specjalnych akcjach promocyjnych, eventach, książkach, płytach i produktach polecanych przez rozgłośnię.
Jak tłumaczy nadawca "Klub Słuchaczy RMF Classic jest programem lojalnościowym, który stawia sobie za cel przyciągnięcie i zintegrowanie w jednym, najbliższym marce miejscu, licznej grupy słuchaczy zebranych do tej pory na różnych portalach społecznościowych".
Pierwsze miesiące działania Klubu będą podporządkowane generowaniu nowych użytkowników, dla których przygotowano promocje i konkursów z nagrodami (w tym iPody z limitowanej serii).
Klub RMF Classic jest oparty o specjalny serwis www zaprojektowany przez agencję Zjednoczenie.com.
Dołącz do dyskusji: RMF Classic z programem lojalnościowym