RMF bezkonkurencyjne
Zmniejszyła się przewaga RMF FM nad drugim Radiem Zet
RMF FM wciąż jest najpopularniejszym radiem wśród ogółu słuchaczy - wynika z najnowszych badań Radio Track SMG/KRC.
Udział w rynku RMF FM w okresie II-IV 2003 r. w porównaniu do I kwartału 2003 wzrósł z 24% do 24,3%. Na drugim utrzymuje się Radio Zet, które pomału odrabia straty do RMF FM. Słuchalność Zetki wzrosła z 17,7% do 18,2%.
Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1 a na czwartym "Trójka".
Udział w rynku -15-75 | ||
luty-kwiecień 2003 | I kw. 2003 | |
RMF | 24,3% | 24,0% |
(Źródło: Radio Track SMG) |
Tymczasem w ciągu ostatnich 2 lat RMF FM odnotowało największy wzrost udziału w rynku młodych słuchaczy w dużych miastach Polski.
Udział w rynku | |||
| II-IV 01 | II-IV 02 | II-IV 03 |
RMF | 20,5% | 24,8% | 27,3% |
Zet | 22,1% | 19,8% | 18,9% |
PR 3 | 6,4% | 6,8% | 7,2% |
PR 1 | 2,8% | 2,5% | 2,7% |
Udział w rynku radia RMF FM wśród młodych ludzi, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, wynosi 27,3 proc. Rozgłośnia, zajmująca drugie miejsce, ma udział o ponad 8 proc. niższy.
RMF FM jest cały czas niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o słuchalność wśród ogółu osób w wieku 20-39 lat. RMF słucha o ponad 8 proc. więcej, niż kolejną w rankingu stację.
Dołącz do dyskusji: RMF bezkonkurencyjne