Risk made in Warsaw klientem Sales Tube
Do grona klientów agencji Sales Tube (Group One) dołączyła polska marka odzieżowa Risk made in Warsaw. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.
SalesTube wesprze klienta w marketingu efektywnościowym, realizując działania z zakresu SEM, paid social, mailingu i afiliacji.
- Praca dla Risk made in Warsaw będzie dla nas cennym doświadczeniem między innymi dlatego, że marka wyróżnia się fajnym pomysłem i rzeczywiście odpowiada na potrzeby swoich konsumentek. I to jest coś, co nas łączy – jednym z najważniejszych zadań dobrze prowadzonego marketingu digitalowego jest dostarczanie użytkownikom tego, czego potrzebują, dokładnie wtedy, kiedy na to czekają - mówi Joanna Czekaj, managing director, SalesTube.
Agencja została wybrana w wyniku rekomendacji, a nawiązana współpraca ma charakter długofalowy. Działania rozpoczęły się z końcem listopada 2017 r. i będą kontynuowane w tym roku.
Risk made in Warsaw to marka założona 6 lat temu przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun.
Dołącz do dyskusji: Risk made in Warsaw klientem Sales Tube