Ricoh inwestuje w PTI Marketing Technologies
Firma Ricoh poinformowała o strategicznej inwestycji w firmę PTI Marketing Technologies, dostawcę usług web-to-print i rozwiązań z zakresu personalizacji marketingowej.
Jak podaje Ricoh, inwestycja w PTI Marketing Technologies ma na celu dalszy rozwój nowych narzędzi marketingowych pomagających przedsiębiorstwom i drukarniom komercyjnym osiągnąć wydajność i wzrost. Celem jest także zapewnienie klientom kompletnych rozwiązań do druku produkcyjnego - wyposażenie ich we wszystkie zasoby (w tym automatyzację marketingu i zarządzanie marką) niezbędne do zmiany w dostawcę usług marketingowych.
Ricoh zapowiada, że razem z PTI będzie dostarczało nowe technologie, oprogramowanie i usługi umożliwiające firmom prowadzenie trafnych, multikanałowych kampanii marketingowych na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym. Dzięki inwestycji w PTI, klienci Ricoh mają zyskać możliwość rozszerzenia swojego portfolio z jednego kanału, jak np. direct mail, do pełnego spektrum multikanałowej komunikacji, dodając wartość i zapewniając wzrost zarówno sobie, jak i swoim klientom.
W zeszłym roku obie firmy ogłosiły, że Ricoh będzie oferować rozwiązanie oparte na chmurze, które będzie obsługiwać wiele formatów dostarczania dokumentów, w tym PDF, AFP i HTML opartych na oprogramowaniu Saas - PTI MarcomCentral. To rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom zapewnienie rozproszonym agentom, pracownikom działu sprzedaży i innym dostępu do materiałów dotyczących firmy.
Dołącz do dyskusji: Ricoh inwestuje w PTI Marketing Technologies