SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pawełek - bohater domu” w reklamie Resideo

Firma Resideo ruszyła z nową europejską kampanią „Smart Trick" – bazującą na koncepcie "Komfort dla każdego z Resideo", prezentującą, jak nowoczesne rozwiązania grzewcze są dziś intuicyjne i dostępne dla każdego. Filarem kampanii jest spot „Pawełek – bohater domu”.

Głównymi bohaterami reklamy Resideo są Pawełek i jego dziadkowie. Spot rozpoczyna wizyta instalatora, który montuje nowy system sterowania strefowego ogrzewaniem – evohome Honeywell Home w domu dziadków.

Pawełek pomaga dziadkom w reklamie Resideo

Pawełek wciela się w rolę „eksperta”, który pokazuje dziadkom, jak obsługiwać urządzenie i jakie stwarza ono możliwości, m.in. umożliwia kontrolowanie temperaturą w aż 12 różnych pomieszczeniach, sterowanie z dowolnego miejsca na świecie (z urządzenia mobilnego, po zainstalowaniu aplikacji) i generowanie dużych oszczędności na rachunkach za ogrzewanie. Po krótkim „przeszkoleniu” przez Pawełka dziadkowie mogą cieszyć się komfortową temperaturą w każdej części domu.

- Jesteśmy bardzo dumni z kampanii, ponieważ pozwala nam podkreślić jedną z podstawowych zasad  Resideo: dostarczać intuicyjną technologię, która jest niezawodna i stworzona z myślą o komforcie - mówi rzecznik prasowy firmy Resideo, Natalia Długosz – odpowiadająca za kampanię "Smart Trick".

Kampania "Smart Trick" została przygotowana dla Polski i krajów europejskich, m.in. Czech, Francji, Hiszpanii, Rumunii, Węgier i Włoch.

Za produkcję spotu odpowiada agencja Procontent Communication.

Dołącz do dyskusji: „Pawełek - bohater domu” w reklamie Resideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl