Religia.tv promuje się w TVN i TVN 24
Kanał Religia.tv, który w ostatnich miesiącach znacznie poszerzył zasięg, rusza dziś z kampanią reklamową. W jej ramach do końca tego roku i na początku 2009 roku na antenach TVN i TVN 24 emitowane będą spoty reklamowe stacji.
Kampania Religia.tv skierowana jest głównie do osób pomiędzy 30 a 55 rokiem życia, otwartych na świat i inne kultury, interesujących się nie tylko własną religią, ale i całym duchowym dorobkiem ludzkiej cywilizacji.
Celem akcji jest nie tylko umocnienie świadomości marki Religia.tv i dotarcie do jak największego grona potencjalnych odbiorców stacji, ale i promocja takich wartości jak tolerancja, ciekawość świata i innego człowieka oraz umiejętność dialogu.
Kampania przygotowana została przez dział autopromocji ITI Neovision. Spot wyreżyserował Maciej Starczewski.
Religia.tv nadaje od października 2007 roku. Kanał oglądać mogą m.in. abonenci platform N i Cyfra+ oraz sieci kablowych UPC Polska, Aster i Toya.
Dołącz do dyskusji: Religia.tv promuje się w TVN i TVN 24