Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'
Od ukazującego się dziś marcowego wydania miesięcznik krzyżówkowy"Czas na relaks" (Phoenix Press) ma nową szatę graficzną,odświeżone logo i zwiększoną objętość. Tytuł zdrożał też o 20groszy.
W ramach struktury pisma zachowany został dotychczasowy układ,ale wprowadzono nowe krzyżówki panoramiczne konkursowe i zporadami. Modyfikacji uległa kompozycja layoutów na stronachwewnętrznych, odświeżono logo oraz okładkę (nową szatę graficznąopracował dział graficzny wydawcy). Objętość magazynu wzrosła z 40do 48 stron, a na dodatkowych stronach pojawił się działSuperdodatek z tematycznymi kolekcjami krzyżówek i łamigłówek.Tytuł zmienił też format z 205x280 na 205x275 mm. Bez zmianpozostaje nakład "Czasu na relaks" oscylujący wokół 90 tys.egz.
Relaunch pisma wspiera kampania autopromocyjna w magazynachPhoenix Press (z segmentów real life stories, poradniczego oraz wpismach krzyżówkowych).
Średnia sprzedaż ogółem "Czasu na relaks" w 2008 roku (bezgrudnia) wyniosła 53 735 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'