Relaunch magazynu „Play”
Od lipcowego numeru miesięcznik o grach „Play” (Axel Springer Polska) przeszedł zmiany. Tytuł ma nowy layout, zmodyfikowaną zawartość i większą objętość. Jest też droższy. Odświeżone wydanie trafiło na rynek w czwartek.
„Play” został poszerzony o dodatkowe teksty publicystyczne, wywiady i rankingi. W piśmie więcej jest teraz o kulturze, która powstała wokół gier, światowych trendach i historii najpopularniejszych tytułów - w magazynie znalazł się nowy dział „Retro”, opisujący ewolucję najsłynniejszych gier, stosowane dawniej rozwiązania i reedycje tytułów sprzed lat. Nowością w miesięczniku są również działy: „Intro” z podsumowaniem najnowszych wydarzeń w branży, „Rzut Okiem” z obszernymi artykułami poświęconymi premierom gier oraz „Play do kwadratu”, w którym pojawiają się felietony, recenzje nadesłane przez czytelników i komiksy.
Przeprowadzony relaunch objął również layout magazynu. Zmienił się układ graficzny, czcionki i logo tytułu. Miesięcznik wydawany jest w mniejszym niż dotychczas formacie, na papierze lepszej jakości, z klejoną oprawą. Wydawca powiększył także objętość pisma z 60 do 100 stron w lipcowym numerze, a docelowo „Play” ma liczyć 80 stron. Cena tytułu wzrosła z 9,90 zł do 13,90 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu magazynu.
Relaunch miesięcznika „Play” wsparty jest kampanią reklamową w telewizji, prasie, internecie oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Axel Springer Polska. Akcja została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „Play” wyniosło 15 589 egz.
Dołącz do dyskusji: Relaunch magazynu „Play”