Reklamy Yahoo w plikach PDF
Firmy Adobe Systems i Yahoo wspólnie udostępnią usługę, którapozwoli reklamodawcom na umieszczanie reklam w plikach PDF.
Nowa usługa nosi nazwę 'Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo' -informuje agencja Associated Press.
Twórcy plików w formacie PDF (Portable Document Format) będąmogli generować zyski poprzez umieszczanie reklam tekstowych nastronach danego dokumentu w oddzielnym bocznym panelu.
Reklamy takie będą dynamiczne, co oznacza, że za każdym razem,gdy użytkownik będzie przeglądał plik PDF, Yahoo wybierze reklamęodpowiednią do treści danego dokumentu. Po kliknięciu na niąinternauta zostanie przeniesiony na stronę internetowąreklamodawcy.
W przypadku, gdy użytkownik zdecyduje się na wydrukowaniedokumentu PDF, na wydruku reklamy nie pojawią się.
Szczegóły finansowe porozumienia nie zostały ujawnione. Wiadomotylko, że zyskami z reklam podzielą się wydawcy, Adobe orazYahoo.
źródło: AP
Dołącz do dyskusji: Reklamy Yahoo w plikach PDF