SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w TVN droższe o 50 proc., najwięcej kosztuje 'Taniec zgwiazdami'

Średnio o około 50 proc. zdrożały ceny reklam we wrześniowymcenniku TVN-u w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku -szacuje Omnicom Media Group. Stacja ze sprzedażą czasu reklamowegona wrzesień ruszyła wczoraj.

- Średnio cena bloku reklamowego w TVN we wrześniu br. wzrosła o50 proc. w stosunku do września ub.r. Wzrost CPP cennikowego będzieprawdopodobnie jeszcze większy, ze względu na niższe niżubiegłoroczne wyniki oglądalności - tłumaczy nam Maciej Głuszak,software development manager w Omnicom Media Group.

Najdroższe spoty we wrześniowym cenniku TVN-u znajdują siętradycyjnie przy nadawanym w niedziele o 20.00 programie "Taniec zgwiazdami" - za 30-sekundową reklamę wyemitowaną w czasie czwarteji piątej przerwy reklamowej w tym show trzeba zapłacić 77,7 tys.zł, czyli o 40,5 proc. więcej niż rok temu.

Jeszcze bardziej zdrożały reklamy przy drugim widowiskutanecznym stacji - emitowanym w środy o 21.30 "You Can Dance - poprostu tańcz". Spot w trakcie drugiej przerwy reklamowej kosztuje63 tys. zł, co oznacza wzrost o 51,4 proc. w stosunku do wrześniaub. r.

Z kolei 30-sekundowa reklama w czasie drugiego breaku w serialu"Twarzą w twarz" (emisja we wtorki o 21.30) to wydatek rzędu 59,9tys. zł, czyli 33,1 proc. więcej niż rok temu.

Za półminutowy spot w czasie pierwszej przerwy reklamowej wnowym show "Mam talent", emitowanym w soboty o 20.30, trzeba zkolei zapłacić 45,1 tys. zł, w drugiej i trzeciej - 54,3 tys. zł, aw czwartej i piątej - 66 tys. zł. Oznacza to, że np. cena reklamy wpierwszym breaku w porównaniu do września 2007 roku, gdy nadawano wtym czasie "Kryminalnych", wzrosła o 26,3 proc., a w trzecim - o 41proc.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVN droższe o 50 proc., najwięcej kosztuje 'Taniec zgwiazdami'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl