Reklama Netmanii na cenzurowanym
Ksiądz Wirtualnej Polski wyleciał z radia
Jeden ze spotów reklamujący Netmanię, sieciowy turniej Wirtualnej Polski (netmania.wp.pl), został wycofany z emisji. Rozgłośnie radiowe, do których trafiła kontrowersyjna reklama, nie zgodziły się na jej upublicznianie.
W swej decyzji przedstawiciele rozgłośni powołują się na art.18 ust.2 „Ustawy z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji": Audycje lub inne przekazy powinny szanować przekonania religijne odbiorców, a zwłaszcza chrześcijański system wartości.
„Owszem, reklama może zyskać opinię nieco kontrowersyjnej, ale taką łatkę zwykle przykleja się większości reklam w rozrywce internetowej. Ponieważ uważamy, iż internet jest demokratycznym medium, chcielibyśmy aby Internauci sami ocenili, czy spot rzeczywiście godzi w ich przekonania i wartości..." – mówi Marcin Strzałkowski, szef Projektu Netmania.
Reklama radiowa p.t. „Ksiądz" został właśnie oddany pod ocenę internautom. Na specjalnej stronie mogą oni wyrażać opinię o jego treści oraz kształcie.
Dołącz do dyskusji: Reklama Netmanii na cenzurowanym