Redefine uruchamia partnerski program reklamowy
Firma Redefine rozpoczyna program partnerski Netshare skierowany domałych wydawców internetowych. W ramach inicjatywy mogą oni czerpaćzyski z reklam zamieszczonych w serwisach razem z aplikacją stat24.
Uruchamiany przez Redefine partnerski program reklamowy Netsharejest skierowany do małych wydawców internetowych, którzy niesprzedają wszystkich powierzchni reklamowych we własnych serwisachani nie korzystają z usług brokera. W ramach inicjatywy mogą onizamieszczać na swoich stronach razem z aplikacją stat24 skryptyemitujące reklamy, za co uzyskują część zysków. Ich wielkość zależyteż od kategorii, do której należy określony serwis - najwyższywskaźnik CPM mają witryny turystyczne (0,35) i motoryzacyjne (0,3),a najniższy - niesklasyfikowane (0,09) oraz dotyczące IT i mediów(po 0,12).
Program Netshare działał już wcześniej w fazie testowej,obejmując ponad 335 tys. serwisów, natomiast obecnie rozpoczynająsię faktyczne rozliczenia między Redefine a innymi wydawcami. - Wnajbliższym czasie chcemy poszerzyć listę bezpłatnych narzędzi iusług internetowych dostępnych dla naszych partnerów, pomóc im woptymalizowaniu swoich zysków z reklam emitowanych za pośrednictwemwspólnego programu oraz wzbogacić ofertę formatów reklamowych -opisuje Rafał Janik, pełnomocnik zarządu ds. serwisówstowarzyszonych w Redefine.
Dołącz do dyskusji: Redefine uruchamia partnerski program reklamowy