SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Red8 z nową kampanią dla Pizza Hut

Restauracja Pizza Hut w połowie października wprowadziła do swojej stałej oferty nowy wachlarz produktów włoskich. Oferte wspiera kampania telewizyjna i POSowa pod wspólnym hasłem - "Nowe włoskie menu". Kampanię przygotowala Agencja Red8.

Włoskie propozycje to początek rozszerzania menu w restauracjach Pizza Hut. Reklama telewizyjna jest pastiszem filmu F.Coppoli "Ojciec Chrzestny".

Kampania ma na celu poinformowanie konsumentów o rozszerzeniu menu i zachęcenie ich do spróbowania włoskich przysmaków w restauracji Pizza Hut. Każdy będzie mogł znaleźć tu coś dla siebie (pizzę lub pastę) a dla wszystkich, którzy zamówią którekolwiek danie wloskie - przystawka Olivi del Amore gratis.

Dołącz do dyskusji: Red8 z nową kampanią dla Pizza Hut

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl