Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll
„Nie ma miłości bez procentów" to tytuł nowego spotu fundacji Rak'n'Roll, przygotowanego w ramach kampanii zachęcającej do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku. Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.
Spot „Nie ma miłości bez procentów" opublikowano w walentynki. Przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Można go zobaczyć na kanałach społecznościowym fundacji Rak'n'Roll.
Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" przypominającej, że fundacja aby działać potrzebuje wsparcia finansowego. W ramach tej akcji stworzono już specjalne rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 0000 338 803”.
Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll