Radosław Kotarski z historią croissantów reklamuje konto oszczędnościowe w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującą promocję konta oszczędnościowego. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
Kampania informuje o promocji, w ramach której posiadacze Konta 360° w Banku Millennium, którzy wpłacą na nie nowe środki (w wysokości do 100 tys. zł), mogą uzyskać przez trzy miesiące oprocentowanie wynoszące 3 proc. w skali roku (dla kwot powyżej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,6 proc.). Taka oferta będzie obowiązywać do 5 grudnia br.
W reklamach wzrost środków na koncie oszczędnościowym jest porównany do rośnięcia wypiekanych croissantów, których historię powstania opowiada Radosław Kotarski. Kotarski od ponad roku jest ambasadorem reklamowym Banku Millennium, w poprzedniej kampanii promował jego aplikację mobilną.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i wybrane stacje tematyczne) oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Change, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Polska, a media kupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski z historią croissantów reklamuje konto oszczędnościowe w Banku Millennium (wideo)