Radosław Kotarski o holenderskim dzieleniu się rachunkiem w reklamach aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca aplikację mobilną Banku Millennium. Akcja - z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego, ambasadora marketingowego tego banku - została przygotowana przez firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.
W spocie Radosław Kotarski wyjaśnia holenderskie pochodzenie zwyczaju dzielenia kosztów wspólnego rachunku, określanego angielskim wyrażeniem „to go Dutch”. Na podobnych zasadach działa opcja w aplikacji mobilnej Banku Millennium: jeśli użytkownik nie ma akurat gotówki, może poprosić kolegę o zapłacenie, a potem zwrócić mu pieniądze przelewem na telefon.
Kotarski w kampaniach reklamowych Banku Millennium występuje od prawie dwóch lat. W poprzednim spocie, promującym Konto 360°, opowiadał o piłkarskim hat-tricku.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 8 lipca w telewizji (kanały główne i wybrane stacje tematyczne), kinach oraz internecie (YouTube).
Kreacją spotu zajęła się agencja Change, za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o holenderskim dzieleniu się rachunkiem w reklamach aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)