Radosław Kotarski i stanie na jednym palcu w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
W nowym spocie Banku Millennium Radosław Kotarski opowiada o mistrzach wschodnich sztuk medytacji i walki, którzy potrafią stanąć przez moment na jednym palcu. Ma to podkreślać, że w oferowanej przez bank aplikacji mobilnej można logować się i potwierdzać transakcje jednym palcem, a przy wykupywaniu ubezpieczenia komunikacyjnego - skanować kod z dowodu rejestracyjnego.
Kotarski występuje w reklamach Banku Millennium od kilku lat. W poprzedniej promował konto oszczędnościowe, opowiadając legendę o pochodzeniu jednego z gatunków sera francuskiego.
Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Kreacją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan, zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski i stanie na jednym palcu w kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)