Radiowa "Trójka" dzieciom
Ruszyła kolejna "Pocztówka do Św. Mikołaja"
Już po raz dwunasty radiowa Trójka, Towarzystwo Nasz Dom oraz Poczta Polska umożliwiają wszystkim dzieciom korespondencję ze Świętym Mikołajem. Dzięki specjalnym pocztówkom zbierane są fundusze na tworzenie i wspomaganie dobrze przygotowanych rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka.
W poniedziałek, 29 listopada "Pocztówka do Św. Mikołaja" ruszyła na antenie radiowej Trójki. Akcja będzie poparta szerokimi działaniami promocyjnymi oraz informacyjnymi. 3, 10 oraz 17 grudnia odbędą się "pocztówkowe" licytacje prowadzone przez Kubę Strzyczkowskiego. Słuchacze Trójki będą mięli okazję wylicytować przedmioty podarowane Trójce przez znane postacie świata kultury, muzyki i sportu.
Dzięki tradycyjnej już hojności słuchaczy oraz wyjątkowej osobowości prowadzącego udaje się osiągnąć rekordowe sumy na rzecz rodzinnych domów dziecka. Rok temu tylko podczas jednego z grudniowych wieczorów zebrano kwotę ponad 61 tysięcy złotych.
23 grudnia, tuż przed wigilią Bożego Narodzenia, odbędzie się specjalna aukcja 3 pierwszych numerowanych egzemplarzy płyty "Pocztówka do Św. Mikołaja". Na płycie znajdą się świąteczne utwory znanych polskich artystów oraz tradycyjny trójkowy "Karp" wykonywany przez dziennikarzy Trójki. Premiera "Marsza karpiowego" odbędzie się 3 grudnia.
Wydawcą płyty "Pocztówka do Św. Mikołaja" jest wytwórnia Sony BMG Music Polska a kosztuje ona zaledwie 13,33 PLN. Można ją kupić w dobrych sklepach muzycznych oraz w Media Markt i na stacjach Shell.
8 stycznia na antenie Trójki wielkie losowanie nagród spośród wszystkich nadesłanych pocztówek. Losowanie oraz finałowy koncert w Studiu im. Agnieszki Osieckiej, który odbędzie się 22 stycznia poprowadzi jak zawsze Michał Olszański.
Pocztówka do Świętego Mikołaja to niezwykła świąteczna akcja, dzięki której co roku setka dzieci otrzymuje od Świętego Mikołaja to, o czym marzy najbardziej. Dzieci piszące pocztówki do Świętego Mikołaja, za pośrednictwem Poczty Polskiej otrzymują wiele pięknych upominków. Najważniejszy jest jednak zupełnie inny prezent. Wysyłając pocztówkę można sprawić wielką radość samotnym dzieciom. Dzięki akcji powstaną kolejne rodzinne domy dziecka. Pomoc otrzymają również te placówki, które mimo trudności i braku pieniędzy na podstawowe potrzeby próbują stworzyć dzieciom warunki jak najbardziej przypominające normalny dom. Za "pocztówkowe" pieniądze stworzone zostaną małe grupy zorganizowane w osobnych domach gdzie dzieci uczą się samodzielności, same sprzątają, piorą, robią zakupy i gotują. Dzięki takim działaniom młodzież z domów dziecka potrafi wejść w dorosłe życie bez problemów, jakie mają ich rówieśnicy wychowujący się w dużych instytucjach.
Sponsorami tegorocznej akcji są Shell oraz Warta.
Dołącz do dyskusji: Radiowa "Trójka" dzieciom