Radiostacji rośnie
Coś drgnęło w wynikach i finansach Radiostacji
Radiostacji słucha coraz więcej osób. W okresie wrzesień - listopad 2002 słuchalność Radiostacji wśród osób w wieku 15 - 24 lata w sześciu miastach, gdzie nadaje : Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Rzeszowie, sięgnęła 13,9 %. To aż o 3 punkty procentowe więcej niż w okresie czerwiec - sierpień 2002.
"Pozyskaliśmy w tym czasie 23 tysiące słuchaczy" - mówi Sławomir Assendi dyrektor zarządzający Radiostacji.
W tym czasie tylko w samej Warszawie liczba słuchaczy w grupie docelowej Radiostacji 15 - 24 lata wzrosła o 10 tysięcy osób, i w okresie wrzesień - listopad zasięg dzienny Radiostacji w dni powszednie wyniósł 17,2 %.
"To rekordowa słuchalność Radiostacji, nigdy wcześniej nie zanotowaliśmy takiego wyniku" - mówi szef anteny Kamil Dąbrowa.
"Wzrost słuchalności jest wynikiem zmian w programie oraz jesiennej kampanii promocyjnej związanej z urodzinowymi imprezami w miastach radiostacji" - dodaje Dąbrowa.
Radiostację docenili słuchacze, doceniają tez klienci.
"Obecnie Radiostacja jest w dużo lepszej kondycji finansowej i pozyskuje nowych reklamodawców, sponsorów i partnerów" - mówi Assendi.
"Cieszy, że na Nowy Rok możemy ofiarować wszystkim naszym klientom lepsze wyniki i nowe ciekawe oferty w dużej mierze oparte na nietypowym wykorzystaniu radia jako kanału komunikacji z klientami." - dodaje Assendi.
Dołącz do dyskusji: Radiostacji rośnie