Radek Kotarski w samodzielnie nakręconej reklamie Banku Millennium
Bank Millennium z początkiem maja startuje z kampanią reklamową promującą zdalne otwarcie konta z wykorzystaniem selfie. Występujący w spocie ambasador marki, Radek Kotarski, samodzielnie nakręcił materiał w warunkach domowych. Akcję przygotowały LiquidThread, Change Serviceplan i Starcom.
Reklamę telewizyjną, którą występujący w spocie ambasador marki Radek Kotarski, samodzielnie nakręcił materiał w warunkach domowych, będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube.
Kampania będzie prowadzona także w internecie.
Jak zdalnie założyć konto w Banku Millenium
Spot promuje otwarcie konta w sposób zdalny, z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości klienta na podstawie zdjęć dowodu osobistego i twarzy. Trzeba wybrać na stronie banku opcję Załóż Konto, a przy wypełnianiu wniosku o konto opcję online. Po wpisaniu podstawowych danych zostaniemy poproszeni o wykonanie kilku zdjęć. Konieczne jest zrobienie zdjęć awersu i rewersu dowodu osobistego oraz trzech ujęć twarzy - w pozycji frontalnej, pochylonej i z zamkniętymi oczami.
Kompletny wniosek oraz umowę klient akceptuje przy użyciu 6-cyfrowego kodu, który otrzymuje z banku w SMS. Bank, wykorzystując biometrię, sprawdza zgodność pomiędzy zdjęciem klienta a zdjęciem dowodu. Weryfikuje poprawność danych klienta i w ciągu kilkunastu minut od złożenia wniosku przez klienta przesyła za pośrednictwem SMS informację o aktywacji rachunku wraz z Millekodem potrzebnym do uruchomienia bankowości elektronicznej. Klient otrzymuje też wiadomość z instrukcją, jak się zalogować do serwisu internetowego i jak aktywować aplikację mobilną.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Radek Kotarski w samodzielnie nakręconej reklamie Banku Millennium