SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radek Kotarski w samodzielnie nakręconej reklamie Banku Millennium

Bank Millennium z początkiem maja startuje z kampanią reklamową promującą zdalne otwarcie konta z wykorzystaniem selfie. Występujący w spocie ambasador marki, Radek Kotarski, samodzielnie nakręcił materiał w warunkach domowych. Akcję przygotowały LiquidThread, Change Serviceplan i Starcom.

Reklamę telewizyjną, którą występujący w spocie ambasador marki Radek Kotarski, samodzielnie nakręcił materiał w warunkach domowych, będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube.

Kampania będzie prowadzona także w internecie.

Jak zdalnie założyć konto w Banku Millenium

Spot promuje otwarcie konta w sposób zdalny, z wykorzystaniem potwierdzenia tożsamości klienta na podstawie zdjęć dowodu osobistego i twarzy. Trzeba wybrać na stronie banku opcję Załóż Konto, a przy wypełnianiu wniosku o konto opcję online. Po wpisaniu podstawowych danych zostaniemy poproszeni o wykonanie kilku zdjęć. Konieczne jest zrobienie zdjęć awersu i rewersu dowodu osobistego oraz trzech ujęć twarzy - w pozycji frontalnej, pochylonej i z zamkniętymi oczami.

Kompletny wniosek oraz umowę klient akceptuje przy użyciu 6-cyfrowego kodu, który otrzymuje z banku w SMS. Bank, wykorzystując biometrię, sprawdza zgodność pomiędzy zdjęciem klienta a zdjęciem dowodu. Weryfikuje poprawność danych klienta i w ciągu kilkunastu minut od  złożenia wniosku przez klienta przesyła za pośrednictwem SMS informację o aktywacji rachunku wraz z Millekodem potrzebnym do uruchomienia bankowości elektronicznej. Klient otrzymuje też wiadomość z instrukcją, jak się zalogować do serwisu internetowego i jak aktywować aplikację mobilną.

Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Radek Kotarski w samodzielnie nakręconej reklamie Banku Millennium

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba
I on sam to REC włączył? Zuch chłopak!
0 0
odpowiedź
User
mm
Dla mnie najbardziej irytująca postać w reklamach
0 0
odpowiedź
User
mm
Dla mnie najbardziej irytująca postać w reklamach
0 0
odpowiedź