SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU reklamuje „Plan na Życie” (wideo)

W telewizji, prasie i kinach ruszyła kampania oferty „Plan na Życie” w PZU. Akcję – zaplanowaną do końca kwietnia – przygotowały agencje Leo Burnett, K2 i Lighthouse Consultants oraz domy mediowe Starlink i ACR.

Rozpoczęta właśnie kampania PZU reklamuje ofertę ochronno-inwestycyjną „Plan na Życie”. Przekaz podkreśla, że pozwala ona pomnażać pieniądze, dopasowując warianty oszczędzania do własnych potrzeb. Kreacja pod hasłem „Dobry plan skraca drogę do celu” opiera się na motywie mapy wyznaczającej szlak drogi życiowej. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy plannazycie.pl prezentujący szczegóły tej oferty.

Akcja jest prowadzona od 17 lutego w telewizji (m.in. TVN24, TVN CNBC, TVP Info) i prasie (ogólnopolskie miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki), 19 lutego obejmuje kina (sieć Multikino), a 22 lutego internet (bannery, e-mailingi, WOMM, działania w wyszukiwarkach, pasaże finansowe).

Kreację kampanii – zaplanowanej w kinach do 18 marca, w telewizji do 28 marca, w prasie do połowy kwietnia, a w internecie do końca kwietnia – przygotowały agencje Leo Burnett i K2 (internet), za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink i ACR (internet), a działania public relations prowadzi agencja Lighthouse Consultants.

Dołącz do dyskusji: PZU reklamuje „Plan na Życie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KYA
Ten plan na życie to świetna sprawa moim zdaniem, jak ktoś nie ma głowy do inwestowania to jest jak znalazł.
0 0
odpowiedź