PZU reklamuje AC z opcją Auto Non Stop (wideo)
PZU rozpoczęło kampanię reklamującą ubezpieczenie AC o opcję Auto Non Stop. Za przygotowanie i realizację działań marketingowych odpowiadają firmy VML Poland i Blue 449 | Starlink.
Reklamy pokazują, że posiadacz polisy AC z opcją Auto Non Stop może korzystać z samochodu zastępczego, dostarczonego na miejsce zdarzenia drogowego, przez cały okres naprawy swojego auta.
- Chcemy, aby nasi klienci mieli poczucie bezpieczeństwa. Dlatego, aby ochronić ich przed nieprzyjemnościami związanymi z uszkodzeniem i unieruchomieniem pojazdu, umożliwiamy rozszerzenie pakietu AC o opcję Auto Non Stop. Problem z pojazdem nie musi wywracać życia do góry nogami. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i - co podkreślam - na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu - opisuje Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radio, prasie, kinach sieciowych, internecie, na outdoorze oraz w oddziałach PZU i u agentów. Ruszyła z początkiem listopada i potrwa do początku lutego przyszłego roku.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449 | Starlink.
Dołącz do dyskusji: PZU reklamuje AC z opcją Auto Non Stop (wideo)