Pytania i dobre relacje w kampanii Nordea Banku Polska (wideo)
Od początku grudnia trwa wizerunkowa kampania reklamowa Nordea Banku Polska. Akcję - prowadzoną w telewizji, prasie, internecie i BTL-u - przygotowały firmy DDB Copenhagen, Hand Made, MPG i Media Contacts.
Rozpoczęta właśnie kampania Nordea Banku Polska podkreśla, że to bank o skandynawskim pochodzeniu, należący do największej w tamtym regionie grupy finansowej, której aktywa są trzykrotnie wyższe od łącznych aktywów wszystkich banków komercyjnych w Polsce, co zapewnia bankowi solidność, stabilność i bezpieczeństwo rozwoju.
Celem akcji jest zmiana pozycjonowania Nordei z banku hipotecznego na bank relacji. Reklamy podkreślają, że bank zapewnia profesjonalne doradztwo klientom w analizie ich sytuacji finansowej i wyborze optymalnych rozwiązań i produktów bankowych. W związku z tym bank stawia na zmodyfikowaną sieć detaliczną i rozwój bankowości elektronicznej i mobilnej.
- W kampanii stawiamy fundamentalne pytania, które towarzyszą nam na różnych etapach życia. Patrząc na nie przez pryzmat potrzeb finansowych, uczciwie zachęcamy, aby sprawdzić nasze kompetencje doradcze. Zauważalną barierą jest pokutujące przekonanie klientów banków, że doradca działa jedynie na korzyść swojego pracodawcy i nierzadko funkcjonuje jako zwykły akwizytor. My będziemy inaczej traktować klientów - opisuje kampanię Sławomir Ronkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji w Nordea Banku Polska. - Stawiamy na zapewnienie pozytywnych, długofalowych relacji z naszymi klientami. To główny przekaz naszej kampanii - dodaje.
W kampanii występuje Tony Hyyryläinen, od wielu lat ambasador reklamowy Nordea Banku Polska. Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób zarabiających powyżej 2,5 tys. złotych, a mieszkających w dużych miastach, w których funkcjonują oddziały banku.
Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wiele stacji tematycznych), prasę, internet (m.in. działania w Google i na Facebooku, strona docelowa bankrelacji.nordea.pl) oraz BTL (spoty na monitorach w centrach doradczych Nordea, standardowe materiały BTL, reklamy w witrynych placówek banku i na własnych nośnikach zewnętrznych).
Kreację przygotowała agencja Hand Made, wykorzystując fragmenty reklamy telewizyjnej Nordei zrealizowanej przez DDB Copenhagen i emitowanej w br. w krajach skandynawskich. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, a za działania w internecie - agencja Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: Pytania i dobre relacje w kampanii Nordea Banku Polska (wideo)