Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)
W telewizji i internecie startuje kampania reklamowa soków Pysio. Akcja wspiera promocję tej marki prowadzoną pod hasłem "Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki".
W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej soków Pysio symbolizujący tę markę smok zamienia nudne zwiedzanie Muzeum Dinozaurów w wędrówkę po magicznym świecie tych prehistorycznych gadów. Przekaz zachęca do udziału w promocji prowadzonej pod hasłem "Wyhacz album, zbierz naklejki - prosto z małej Pysia butelki". W ramach akcji pod etykietami butelek tych soków znajdują się naklejki z dinozaurami, które można wklejać w specjalnym albumie zawierającym dodatkowe ciekawostki na temat tych zwierząt. Promocja mająca charakter wizerunkowo-produktowy jest skierowana do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Akcja od 14 kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP1, Polsat i dziecięce kanały tematyczne), internecie (serwis www.pysio.pl i reklamy na innnych stronach) i w ramach działań bezpośrednich (100 tys. zestawów podarunkowych dla przedszkolaków).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa CzteryCzwarte, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Pysio reklamuje się w Muzeum Dinozaurów (wideo)