Pysio gwiazdą nowej kampanii telewizyjnej
1 października wystartowała kolejna, intensywna telewizyjna kampania reklamowa marki Pysio
Jej celem jest wsparcie nowej linii produktów w ofercie Pysia - przecierowych soków owocowych. Nowe owocowe Pysie to cztery wyjątkowe smaki powstałe z połączenia bananów, które nadają gęstą i jednocześnie delikatną konsystencję, oraz dwóch specjalnie dobranych owoców, dzięki którym powstał oryginalny i wyjątkowy smak oraz charakterystyczny kolor (czerwony, zielony, żółty i biały). Sprzedawane są w małych (320ml) i dużych (985 ml, ze sprawdzoną formułą promocyjną "+30% gratis") butelkach.
Nowy, 30-sekundowy spot, wykonany w technice 3D można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN oraz dziecięcych kanałach tematycznych: Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax.
Jego bohaterem jest dobrze znany młodej widowni sympatyczny smok Pysio. Tym razem Pysio wciela się w rolę reportera, który na żywo relacjonuje niezwykłe, wręcz sokujące … eee, szokujące zjawisko - pojawienie się niespotykanych połączeń owoców.
Film przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, zaś zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.
Dodatkowym wsparciem działań ATL będą materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty, a także silne działania promocyjne w punktach sprzedaży.
Obecna kampania to już trzecia tegoroczna reklama Pysia w telewizji i kolejny etap umacniania coraz silniejszej pozycji rynkowej marki.
Pysio jest dziś zdecydowanym wiceliderem w segmencie soków marchewkowych, a jego sprzedaż dynamicznie rośnie. W segmencie marchewek w szkle osiągnął udziały ilościowe przekraczające 21%, zaś w całym segmencie soków marchewkowych, bez PET - 16,5% (AC Nielsen, czerwiec 2004 r., ilościowo). Te działania zaowocowały dynamiką wzrostu sprzedaży w pierwszym półroczu 2004 r. przekraczającą 250%. Znacząco wzrosła w tym czasie dostępność produktu i świadomość marki.
Agros Nova powstała 29 grudnia 2003 r. w wyniku połączenia Agros Fortuny Sp. z o.o. i Sondy S.A. Obok Pysia jej markami są: Fortuna: Karotka, Minerado, Frutimil; Garden, Tarczyn, Łowicz i Krakus.
Dołącz do dyskusji: Pysio gwiazdą nowej kampanii telewizyjnej