„Fakty, nie opinie” w kampanii Pyralginy (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę). Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Hand Made, M5 i MediaCom Warszawa - jest reporter telewizyjny.
W spocie reporter podkreśla, że podaje fakty, a nie opinie, sugestie czy przypuszczenia dotyczące Pyralginy. Wylicza, że promowany produkt zawiera stosowaną w szpitalach substancję Metamizol i ma zarejestrowane działanie na silny ból.
W reklamie Pyralgina jest przedstawiana jako „na 1 na silny ból” (jest to oparte na wynikach badania IQVIA Poland Pharmascope z grudnia ub.r.).
- Pyralgina ma wieloletnie doświadczenie w leczeniu bólu, konkretny wizerunek, ugruntowaną pozycję oraz... nowe wyzwania. Nasze podejście kreatywne było więc skierowane na stworzenie komunikacji, która będzie twórcza i efektywna jednocześnie. Wybraliśmy koncept storytellingowy, który przyciąga uwagę i stawia jak najmocniejszy akcent na fakty przemawiające za Pyralginą. Liczymy, że konsumenci po obejrzeniu tego spotu zastanowią się, który przeciwbólowy lek jest faktycznie na silny ból - opisuje Miłosz Sroka, dyrektor kreatywny agencji Hand Made, która zajęła się kreacją kampanii.
Akcja jest realizowana w telewizji - w kanałach ogólnych oraz tematycznych.
Spot wyreżyserował Marek Cichy, a wyprodukowało studio M5. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Fakty, nie opinie” w kampanii Pyralginy (wideo)