Puls2 pojawił się w Cyfrowym Polsacie
Od czwartku 15 kwietnia kanał Puls2 jest dostępny dla klientów Cyfrowego Polsatu, pojawił się w ofercie telewizji satelitarnej i IPTV.
Zarówno w telewizji satelitarnej, jak i IPTV Puls2 jest na pozycji 157.
- Nie ustajemy w pracy, aby oferta naszych obu kanałów - TV Puls i Puls 2 - była atrakcyjna i dostarczała naszym Widzom pozytywnych emocji oraz ucieczkę od trudnej rzeczywistości. Cieszymy się, że Puls 2 znajdzie się wśród propozycji programowych Cyfrowego Polsatu - komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
Kanał TV Puls jest w Cyfrowym Polsacie na pozycji 59.
TV Puls i Puls2 w pakietach S, M i L Cyfrowego Polsatu
Oba kanały Telewizji Puls w Cyfrowym Polsacie są dostępne od pakietów podstawowych S. W ofertach telewizji satelitarnej i kablowej IPTV stacje są w trzech pakietach:
- S - obejmuje łącznie 50 kanałów w telewizji satelitarnej lub 56 w telewizji kablowej IPTV, kosztuje 20 zł miesięcznie,
- M - 72 kanałów w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV, 30 zł miesięcznie,
- L - 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV, 60 zł miesięcznie.
Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. średnia widownia minutowa Puls2 wynosiła 112 878 osób, a udział w rynku oglądalności - 1,7 proc. (11 proc. mniej niż rok wcześniej, natomiast TV Puls zanotowała 249 598 widzów średniej oglądalności minutowej i 3,75 proc. udziału w rynku (po wzroście o 5 proc. rok do roku).
Polsat Media brokerem reklamowym Telewizji Puls
Z końcem ub.r. Telewizja Puls po 10 latach zakończyła współpracę z TVN Media, nowym brokerem reklamowym nadawcy został Polsat Media, nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
W 2019 roku Telewizja Puls osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,5 proc. do 213,78 mln zł (z czego zdecydowana większość pochodziła z reklam) i 27,1 mln zł zysku netto.
Jeszcze kilka lat temu relacje między nadawcą a Cyfrowy Polsatem były dużo gorsze. Po tym jak w styczniu 2017 roku TV Puls został przesunięty przez Cyfrowy Polsat z 84. na 157. pozycję na liście kanałów, nadawca skierował skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a ta przekazała ją UOKiK-owi. Dariusz Dąbski jesienią 2017 roku zapowiadał skierowanie sprawy do sądu. - Stanie się tak, jeżeli w najbliższym czasie nie dojdziemy do porozumienia - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl.
Z drugiej strony menedżerowie operatorów telewizyjnych skarżyli się UOKiK-owi, że nie mają możliwości wyboru pojedynczych kanałów lub ich zakup jest ekonomicznie nieopłacalny i stąd muszą nabywać je w pakietach także wówczas, gdy ich skład programowy jest nieatrakcyjny dla klientów. Urząd jesienią ub.r. podjął postępowanie wyjaśniejące w tej sprawie, nieskierowane na razie wobec żadnej konkretnej firmy.
Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, do której należą też m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel, Eleven Sports i większościowy pakiet akcji Netii, w ub.r. osiągnęła rekordowe w swojej historii przychody sprzedażowe w wysokości 11,96 mld zł oraz wzrost zysku netto z 1,11 do 1,15 mld zł. Na koniec roku miała sprzedanych w modelu abonamentowym 5,01 mln jednostkowych usług płatnej telewizji, wobec 5,04 mln rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Puls2 pojawił się w Cyfrowym Polsacie