"Puls Biznesu" intensyfikuje działania reklamowe
"Puls Biznesu" rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego oraz wybrał agencję reklamową.
Zwycięzcami są Starcom oraz Saatchi&Saatchi. Do przetargów rozpisanych jeszcze pod koniec 2005 roku zaproszono dwa domy mediowe, cztery agencje reklamowe oraz dwa butiki kreatywne.
O wyborze domu mediowego, poza warunkami czysto biznesowymi, zadecydowało przekonanie wydawcy o efektywności zaprezentowanych przez Starcom kanałów dotarcia do grupy docelowej. Rozwiązania kreatywne zaprezentowane przez Saatchi&Saatchi oddają na tyle dobrze sposób myślenia, o tym co daje "Puls Biznesu" czytelnikom zarówno na poziomie racjonalnym jak i emocjonalnym, że właściciele dziennika nie wykluczają zaadoptowania konceptu w pozostałych tytułach z grupy. Oprócz "Pulsu Biznesu", koncert Bonnier AB jest właścicielem dzienników biznesowych w Szwecji, Dani, Austrii, Rosji, Chorwacji, Estonii, Bułgarii, Słowenii oraz na Litwie i Łotwie - podano w komunikacie.
Z działaniami reklamowymi wydawca ruszy w najbliższych tygodniach. Nie ujawnia jednak daty ich startu oraz wysokości budżetu. Na razie wiadomo, że kampania będzie miała charakter wizerunkowy, obejmie swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio, internet, magazyny. Potrwa kilka miesięcy. Adresatami działań są tzw. "young, urban, professionals" - osoby aktywne zawodowo, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. osób, które na rynek pracy wkroczyły po 1989 roku. Dziennik jest pierwszym źródłem informacji biznesowej dla top menedżmentu dużych i średnich firm. Kampania ma przekonać do "Pulsu Biznesu" również menedżerów średniego szczebla w tych przedsiębiorstwach.
Autorami filmu reklamowego są: Bożena Ślaga, dyrektor artystyczny i Radosław Kotapka, copywriter natomiast autorami koncepcji kreatywnej reklamy prasowej i outdoorowej są: Max Olech, Deputy Creative Director oraz Agnieszka Niska, Deputy Creative Director. Po stronie działu Client Service Saatchi&Saatchi, za kontakt z "PB" odpowiadają: Marta Kozik, Account Director oraz Katarzyna Borucka, Account Executive.
Jak mówi Waldemar Tevnell, prezes Bonnier Business (Polska) sp. z o.o., wydawca z zainteresowaniem śledzi sytuację na rynku. Decyzje o intensyfikacji działań reklamowych podjęto jednak przede wszystkim po analizie wyników badań jakościowych i ilościowych dziennika przeprowadzonych przez Target Group w IV kwartale zeszłego roku. W samej gazecie zajdą w najbliższym czasie zmiany, ale będą one miały zdecydowanie charakter ewolucyjny a nie rewolucyjny. "Puls Biznesu" od zawsze wyprzedzał o krok konkurentów i tutaj nic się nie zmieni - dodaje. Zdaniem prezesa dobrym komentarzem do aktualnej sytuacji wydawnictwa jest fakt, że mimo wzmożonej penetracji ze strony konkurencyjnych tytułów, zarówno zespół redakcyjny jak i handlowy pozostają praktycznie bez zmian. Planowane są za to wzmocnienia.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" intensyfikuje działania reklamowe