„Puls Biznesu” dostępny w wersji audio. Gazeta ma już 25 tys. subskrybentów
Z początkiem maja dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wprowadził dodatkową funkcjonalność dla subskrybentów, dając im możliwość odsłuchiwania artykułów. Tytuł ma obecnie 25 tys. subskrybentów wydań cyfrowych i drukowanych.
Z wersji audio „Pulsu Biznesu” mogą korzystać zarówno czytelnicy wydań cyfrowych na komputerach, jak również mający dostęp do treści w aplikacji mobilnej na smartfonach. Z subskrypcji wydań cyfrowych i drukowanych korzysta obecnie 25 tys. osób – od początku roku liczba subskrybentów wzrosła o 3 tys.
Czytaj też: „Puls Biznesu” ma ponad 22 tys. subskrybentów cyfrowych
„Robimy wszystko żeby zwiększać komfort czytelników »Pulsu Biznesu«. Mogą nas teraz nie tylko czytać w wygodnej formie, ale także słuchać, np. w drodze do pracy, na treningu czy spacerze. Artykuły w wersji audio to rozszerzenie oferty dla czytelników i kolejny krok w umacnianiu pozycji dziennika na rynku cyfrowych mediów ekonomicznych. To nie koniec nowości. Pracujemy nad kolejnymi i myślę, że jeszcze w tym roku oddamy je w ręce subskrybentów” – mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.
Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” dostępny w wersji audio. Gazeta ma już 25 tys. subskrybentów