Pudliszki z nowym, historycznym logo
Marka Pudliszki (należąca do HJ Heinz Polska) zyskała nowy logotyp, w którym znalazł się rok 1920 - data jej pojawienia się na rynku. Zmienione logo jest obecne na opakowaniach wszystkich produktów Pudliszek.
Odświeżono logo Pudliszek zachowało dotychczasowy kształt czerwonej nalepki, przy czym nazwa marki jest zapisana inną czcionką, a poniżej pojawił się napis „od 1920” wskazujący rok, w którym Pudliszki pojawiły się na rynku. Ma to podkreślać bogatą tradycję marki.
Nowym znakiem od połowy sierpnia są sygnowane wszystkie produkty Pudliszek: koncentrat i przetwory pomidorowe, ketchupy, dania gotowe tradycyjnej polskiej kuchni, sosy gorące do makaronów i mięs, warzywa konserwowe i mieszanki sałatkowe oraz sosy zimne.
HJ Heinz Polska, producent Pudliszek, nie ujawnia, kto zaprojektował nowe logo marki.
Dołącz do dyskusji: Pudliszki z nowym, historycznym logo