Press-Service Monitoring Mediów zmienia się w PSMM Monitoring & More
Press-Service Monitoring Mediów, zajmujący się m.in. analityką mediów, zmienił nazwę na PSMM Monitoring & More. Rebranding to kolejny etap wdrażanych od początku tego roku w firmie zmian strukturalnych.
Rebranding Press-Service Monitoring Mediów na PSMM Monitoring & More został ogłoszony przez prezesa firmy Sebastiana Bykowskiego podczas ubiegłotygodniowego Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie. Zamiana oprócz nazwy obejmuje także logotyp i całą identyfikację wizualną. Nowa nazwa firmy to konsekwencja wprowadzanych przez nią zmian w zakresie m.in. oferty.
- To obietnica, że pod dachem naszej marki, znajdziecie nie tylko monitoring, ale doradztwo, Insighty, wsparcie w strategii, usługi dla PR, marketerów i decydentów. Już dziś blisko połowa naszych rozwiązań służy badaniu efektywności ale także analizie trendów, sygnałów zmian w komunikacji i biznesie - wyjaśnia Sebastian Bykowski, prezes PSMM Monitoring & More.
Od początku tego roku firma zmienia profil działalności - z monitoringu mediów na profesjonalny consulting oparty na danych mediowych.
PSMM Monitoring & More rozwija zakres usług
W lutym tego roku PSMM Monitoring & More zreorganizowała strukturę - prezesem zarządu został Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak nową rolę new business and research directora. Poprzedni prezes Zbigniew Długi przeszedł na emeryturę.
W najbliższych miesiącach firma planuje też ekspansję na rynkach regionu CEE i na Bliskim Wschodzie. W dalszej kolejności PSMM chce wejść z ofertą do Turcji, Brazylii, Kanady, Izraela i Europy Zachodniej.
Dołącz do dyskusji: Press-Service Monitoring Mediów zmienia się w PSMM Monitoring & More