SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Psie sprawy Warszawy'

Pod takim hasłem 13 czerwca rusza adresowana do wszystkich właścicieli psów kampania Urzędu Miasta st. Warszawy.

Jej celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców na narastający problem zanieczyszczania psimi odchodami miejskich ulic i trawników oraz nakłonienie posiadaczy czworonogów do sprzątania po swoich pupilach.

Najważniejsze założenia kampanii to: zwiększenie poczucia odpowiedzialności i rozbudzenie krytycznego podejścia do właścicieli, którzy nie chcą przyjąć na siebie obowiązku sprzątania po swoich podopiecznych, wzmocnienie pozytywnych postaw wobec osób, które czują się współodpowiedzialne za środowisko i otoczenie w którym mieszkają, edukacja i informacja na temat zagrożeń i skutków ubocznych powstawania tego typu zanieczyszczeń.

  

Rdzeń całej kampanii stanowi 30-sekundowy spot telewizyjny „Kupa psów łamie prawo” zrealizowany w studiu filmowym Odeon na podstawie scenariusza Elżbiety Chowaniec w reżyserii Tadeusza Śliwy. Autor zdjęć - Paweł Dyllus, montaż on-line – Łukasz Jabłoński (Odeon), muzyka – Magdalena Sułek-Jabłońska (Odeon). Spot będzie emitowany w stacji TVP3.

Tadeusz Śliwa, reżyser filmu „Kupa psów łamie prawo”, zdobywa ostatnio coraz większą popularność, realizując spoty dla takich marek jak Coca Cola, Tic Tac czy Mattel. Ma za sobą realizację ok. 20 wideoklipów (ostatnio do utworu „oo lala” zespołu Plastic). Jego najnowszy film fabularny „Wszystko według planu” został obsypany nagrodami na krajowych i międzynarodowych festiwalach filmowych m.in.: Grand Prix Offesnsiva 2006, Grand Prix Węgiel Student Film Festival 2006, Off Jak Gorąco (II nagroda), Grand Prix Goffr 2005, Audience Award Goffr 2005, Bronze Castle Off Cinema 2005, Special Prize Orange Film Festival 2005. Film oczekuje na wyniki w kolejnych prestiżowych konkursach.

Oprócz Odeonu, projekt „Psie sprawy Warszawy” wspierają: Narodowy i Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,  Biuro Ochrony Środowiska, Zarząd Oczyszczania Miasta, MPO, miesięcznik „Przyjaciel Pies”, Metro Warszawskie, Warexpo, MPRO, Życie Warszawy, Radio Wawa, Poczta Polska, Stroer, Biatel.

Na kampanię, oprócz filmu reklamowego składają się billboardy (projekt - Odeon), plakaty i ulotki. W lecznicach dla zwierząt i ośrodkach weterynaryjnych pojawią się darmowe zestawy higieniczne do sprzątania po psach składające się z papierowej szufelki i torebki. Zostaną one również dołączone w postaci insertów do wydania stołecznego „Dziennika” (14.06.06) i lipcowego wydania miesięcznika  „Przyjaciel Pies”. Akcję osobiście wesprze p.o. Prezydenta m.st. Warszawy Mirosław Kochalski, który 13 czerwca o godzinie 14.00 w Ogrodzie Saskim będzie rozdawał właścicielom czworonogów zestawy higieniczne dla zwierząt i zachęcał ich do posprzątania po psach. W akcji udział wezmą także: p.o. Dyrektora Biura Ochrony Środowiska - Pan Krystian Szczepański, p.o. Dyrektora Zarządu Oczyszczania Miasta - Jan Białek, p.o. Dyrektora ds. Kontroli i Komunikacji - Sebastian Bodzenta.

Akcja „Psie sprawy Warszawy” trwać będzie do końca czerwca. Stołeczna akcja prowadzona jest we współpracy z ogólnopolskim programem edukacyjnym „Z PSEM ZA PAN BRAT”, którego celem jest zwiększenie świadomości odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami.

Dołącz do dyskusji: 'Psie sprawy Warszawy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl