SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółki” straciły 280 tys. widzów. Polsat wygrywa z TVN

Siódmy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,97 mln osób. W porównaniu do piątej serii nadawanej wiosną ub.r. produkcja straciła 280 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

fot. Polsatfot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.05, począwszy od 3 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,97 mln widzów. Przekłada się to na 13,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

 

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go 2,04 mln widzów.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-03-2016

21:07:55

2 044 442

13,65%

10-03-2016

21:07:39

1 883 533

12,68%

17-03-2016

21:08:29

1 985 608

13,87%

Średnio:

1 971 183

13,40%


Dla porównania, pierwsze trzy odcinki piątej edycji serialu, pokazywane wiosną ub.r., śledziło średnio 2,25 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 14,73 proc. oraz 14,63 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja w skali roku straciła 280 tys. widzów.

Polsat w czasie emisji „Przyjaciółek” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 22,39 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się TVN („Singielka” i „Kuchenne rewolucje”; 10,02 proc.), a na czwartym - TVP2 (filmy fabularne; 7,77 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 294 507

22,39%

11,87%

TVN

1 474 590

10,02%

14,63%

Polsat - Przyjaciółki 7

1 971 183

13,40%

13,93%

TVP2

1 143 604

7,77%

11,43%

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki” straciły 280 tys. widzów. Polsat wygrywa z TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Patrząc na wiosenną oglądalność Polsatu to normalnie HIT ;)
odpowiedź
User
ja_to_ja
Rozciągnięta do granic możliwości akcja, nie pomaga w ratowaniu słupków...

Nino Terentiew - mało projektów na biurku? Pora zakończyć z "Przyjaciółkami".
odpowiedź
User
Adamo023
Akurat Przyjaciółki ogląda się dobrze, ale serial coś stracił z akcji. W każdym razie jedyna pozycja Polsatu oprócz Szalonej Kasi Dowbor, którą oglądam.
odpowiedź