“Przyjaciółka” z najwyższą sprzedażą, “Pani Domu” do góry o 50 proc.
W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”, ale zanotowała ona jednocześnie spadek. Sprzedaż pozostałych magazynów wzrosła, najwięcej – aż 50 proc. - zyskała “Pani Domu”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2010 roku wyniosło 498 983 egz. i było o 0,3 proc. niższe niż w listopadzie 2009 roku.
Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 465 132 egz. po wzroście o 9,2 proc.
Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosło 337 613 egz. i było aż o 50 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. Wówczas ukazał się jeden numer pisma, a w listopadzie 2010 roku - trzy.
ZKDP | listopad | |
Wirtualnemedia.pl | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Przyjaciółka | 498 983 | 500 715 |
Tina | 465 132 | 425 974 |
Pani Domu | 337 613 | 225 127 |
W listopadzie 2010 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały wzrosty sprzedaży. Największy, wynoszący 9,71 proc., dotyczył “Tiny”.
ZKDP | 2010 | |
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Przyjaciółka | 498 983 | 478 111 |
Tina | 465 132 | 423 947 |
Pani Domu | 337 613 | 309 663 |
* - dane dotyczą tygodnika
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” z najwyższą sprzedażą, “Pani Domu” do góry o 50 proc.