SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przyjaciółka" umacnia pozycję lidera

W czerwcu 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodników poradnikowych zanotowała "Tina".

Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w czerwcu 2006 roku wyniosła 413 450 egz., czyli o ponad 15 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 14 proc. a na trzecie awansowała ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 50 proc.
 

czerwiec

20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka652992413450592379355740
Tina592848378015733604441108
Pani Domu677861335012461618210568
Naj577962330719533480278910

 
dane za maj 2006 i 2005

Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" umacnia pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl