"Przyjaciółka" umacnia pozycję lidera
W czerwcu 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodników poradnikowych zanotowała "Tina".
Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w czerwcu 2006 roku wyniosła 413 450 egz., czyli o ponad 15 proc. więcej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 14 proc. a na trzecie awansowała ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 50 proc.
czerwiec | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 652992 | 413450 | 592379 | 355740 |
Tina | 592848 | 378015 | 733604 | 441108 |
Pani Domu | 677861 | 335012 | 461618 | 210568 |
Naj | 577962 | 330719 | 533480 | 278910 |
dane za maj 2006 i 2005
Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" umacnia pozycję lidera