„Przyjaciółka” na czele sprzedaży w lipcu. „Pani Domu” o 30 proc. w dół
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet utrzymała się „Przyjaciółka”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Tina”, zaś najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 254 257 egz. i w porównaniu do lipca 2014 roku zmalała o 22,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 8,98 proc. do 239 430 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 138 180 egz., po spadku o 29,78 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 132 660 egz., po wzroście w skali roku o 3,92 proc.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 344 347 | 254 257 | 254 257 | 428 280 | 329 213 | 329 213 |
Tina | 324 968 | 239 430 | 239 430 | 315 717 | 219 694 | 219 694 |
Pani Domu | 202 484 | 138 271 | 138 180 | 270 800 | 196 859 | 196 768 |
Naj | 222 923 | 132 660 | 132 660 | 184 878 | 127 658 | 127 658 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost, wynoszący 13,80 proc., również odnotowała „Tina”. Zaś najwięcej w tym ujęciu straciła „Przyjaciółka” - było to 13,73 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 344 347 | 254 257 | 254 257 | 396 335 | 294 707 | 294 707 |
Tina | 324 968 | 239 430 | 239 430 | 309 465 | 210 387 | 210 387 |
Pani Domu | 202 484 | 138 271 | 138 180 | 235 650 | 158 939 | 158 848 |
Naj | 222 923 | 132 660 | 132 660 | 188 283 | 124 642 | 124 642 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele sprzedaży w lipcu. „Pani Domu” o 30 proc. w dół