„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Tina”, z kolei wzrost odnotował tylko magazyn „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 354 510 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była niższa o 19,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,06 proc. do 284 699 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 193 222 egz., po spadku o 20,39 proc.
Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W kwietniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 176 979 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 201,74 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 354 510 | 440 962 |
Tina | 284 699 | 370 044 |
Pani Domu | 193 222 | 242 723 |
Naj | 176 979 | 58 653* |
W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 18,03 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 354 510 | 381 616 |
Tina | 284 699 | 333 536 |
Pani Domu | 193 222 | 235 726 |
Naj | 176 979 | 185 573 |
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry