Przychody MNI Premium mogą wzrosnąć o 1,6 mln zł
Przychody spółki zależnej MNI, MNI Premium mogą wzrosnąćprzynajmniej o 1,6 mln zł w skali roku dzięki współpracy zwydawnictwem Gruner + Jahr w zakresie usług dodanych. Firmyrozmawiają też m.in. o rozwoju telefonii 3G.
Od początku lipca MNI Premium, spółka zależna giełdowego MNI,będzie ściślej współpracować z wydawnictwem Gruner + Jahr wzakresie usług dodanych. Przyniesie to MNI Premium wzrostprzychodów przynajmniej o 1,6 mln zł w skali roku - podano wkomunikacie.
MNI Premium będzie obsługiwać usługi dodane wszystkich tytułówwydawnictwa - konkursy (zdrapki, quizy, krzyżówki), serwisyezoteryczno-astrologiczne, głosowania i sondy, kontent mobilny(dzwonki, tapety, gry) czy zamawianie prenumerat. Do tworzeniaserwisów wykorzystywane będą nowoczesne technologie telefoniistacjonarnej, mobilnej oraz multimedia.
- Umowa z Gruner + Jahr potwierdza silną pozycję MNI Premiumjako integratora i usługodawcy serwisów Premium, a także ekspertaod rozwiązań "szytych na miarę" Zacieśnienie współpracy zwydawnictwem to dla nas zarówno wyzwanie, jak i dowód na stalerosnącą obecność naszej marki w branży medialnej. - komentujewspółpracę Anna Wawrzynowicz, dyrektor sprzedaży w MNI Premium.
MNI Premium współpracuje z wydawnictwem Gruner + Jahr od 2002roku (wcześniej jako firma Media-Net Interactive Sp z.o.o). Jednakdotychczas współpraca odbywała się na dużo mniejszą skalę. Obecniezostanie rozszerzona o integrację usług typu Premium dla 11 tytułówG+J (m.in. Claudia, Glamour, Naj, Gala, Focus). Firmy rozmawiajątakże o rozwoju zaawansowanych technologicznie segmentów, zwłaszczatelefonii 3G, oraz o współpracy przy tworzeniu multimediów iserwisów www.
- Wydawnictwo G+J może znacznie lepiej wykorzystać możliwościkryjące się w oferowaniu usług premium rate SMS, MMS i WAP. Chcemynie tylko generować dodatkowe przychody, ale także oferować takieusługi, które uatrakcyjnią nasze pisma i wzbogacą komunikację zczytelnikami. Choć zostawiamy uchylone drzwi do rozmów o wybranychprojektach z innymi firmami, to MNI Premium potrafi najbardziejkompleksowo pomóc nam w realizacji naszych celów w obszarze usługdodanych. - tłumaczy decyzję o zacieśnieniu współpracy MarcinKozioł, dyrektor multimediów G+J Polska.
Stała współpraca z podobnymi partnerami z branży mediowejprzynosi średnio 1,6 mln zł przychodów rocznie. W związku z mocnąpozycją wydawnictwa G+J na rynku oraz rosnącą popularnością nowychtechnologii i serwisów mobilnych w naszym kraju, MNI Premium liczyna zwiększenie tej kwoty.
MNI Premium oferuje usługi multimedialne dla rynku mediowego itelekomunikacyjnego. Realizuje projekty m.in. dla TVP, MTV,Wirtualnej Polski, operatorów komórkowych, Tesco i firmyHenkel.
Dołącz do dyskusji: Przychody MNI Premium mogą wzrosnąć o 1,6 mln zł