„KolejLove wakacje!” w kampanii Przewozów Regionalnych
Wystartowała kampania reklamowa spółki Przewozy Regionalne. Działania pod hasłem „KolejLove wakacje!” przygotowała agencja oS3.
Akcja "KolejLove wakacje!” trwa głównie w internecie, promuje wakacyjną ofertę biletów Przewozów Regionalnych. Działania obejmują landing page, display (m.in. w takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), stronę internetową, bloga „Zmysł podróżowania” i aktywności w social mediach. Ponadto, komunikacja obejmuje nośniki DOOH (dworce i ekrany w pociągach) i reklamę w radiu. Kampania potrwa do połowy września.
Agencja oS3 odpowiada za opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego. Dla Przewozów Regionalnych firma pracuje od maja tego roku. Odpowiadała już za kampanię "Zmysł podróżowania".
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.
Dołącz do dyskusji: „KolejLove wakacje!” w kampanii Przewozów Regionalnych