Przemysław Rudzki i Artur Wichniarek ambasadorami reklamowymi eToto
Do grona ambasadorów marketingowych firmy bukmacherskiej eToto dołączyli dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki oraz były piłkarz, a obecnie komentator sportowy Artur Wichniarek.
To kolejne osoby ze środowiska piłkarskiego promujące eToto. Na początku ub.r. firma zaczęła współpracę z Mateuszem Borkiem i Romanem Kołtoniem z Polsat Sport oraz ekspertem piłkarskim tej stacji Tomaszem Hajto, w czerwcu - z Michałem Polem, a we wrześniu z Tomaszem Smokowski z Polsat Sport.
Ambasadorzy eToto biorą regularnie udział w cotygodniowym teleturnieju piłkarskim „Quiz pod napięciem”, a Mateusz Borek prowadzi też program „W ringu”.
🚨 OFICJALNIE: grono ekspertów ETOTO właśnie się powiększyło 🙂 #FreshMavens pic.twitter.com/X22VWql0i4
— ETOTO (@etotopl) November 18, 2019
Przemysław Rudzki w latach 2003-2005 i od 2013 do września br. pracował w „Przeglądzie Sportowym”, w latach 2013-2016 był wicenaczelnym, a potem naczelnym. Od wielu lat współpracuje na stałe z Canal+ jako komentator piłkarski, przede wszystkim meczów ligi angielskiej. Napisał powieści „Gracz” oraz „Futbol i cała reszta”.
Artur Wichniarek to były piłkarz, karierę zakończył w 2010 roku. Od ponad roku współpracuje z Polsat Sport, głównie przy transmisjach Ligi Mistrzów, Ligi Europy i meczów reprezentacji Polski.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Rudzki i Artur Wichniarek ambasadorami reklamowymi eToto