SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przełom w reklamie zewnętrznej

Od 15 lipca Firma Ströer Plakat Technic Media pracuje w nowym systemie planowania kampanii outdoorowych Plan.IT- programie, który poprzez swoje możliwości podnosi poziom przygotowywania kampanii do rangi światowej.

Plan.IT umożliwia między innymi wskazanie obszarów geograficznych, które spełniają pożądane przez klienta kryteria demograficzne grupy docelowej. Przykładowo program jest w stanie wskazać obszary, w których występują gospodarstwa domowe, w których znajdują się komputery. Oznacza to, że stosując to narzędzie wiemy wszystko o odbiorcach. Kim są, ilu ich jest i czym się interesują. Plan.IT automatycznie wyklucza z kampanii nośniki, które nie spełniają poziomu oddziaływania na klienta. Przełom w reklamie zewnętrznej Firma poprzez zastosowanie Plan.IT gwarantuje dotarcie do pożądanej grupy docelowej. Kolejną unikalną cechą Plan IT jest to, iż program traktuje na równi nośniki wszystkich firm outdoorowych w kraju. Przełom w reklamie zewnętrznej Ströer Plakat Technic Media jest jedyną w kraju firmą, która może zaplanować kampanię w oparciu o wszystkie nośniki na rynku. Ponadto dzięki nowemu systemowi czas planowania kampanii skraca się dziesięciokrotnie. Zamiast kilku dni, firma przygotowuje kampanię w kilka godzin. Czyni to z outdooru medium bardzo nowoczesne i elastyczne. Nowy system narzuca sposób obsługi klienta. Analizuje głębiej jego potrzeby. Klient może zmieniać swoje życzenia niemalże do ostatniej chwili. Ma możliwość stałej współpracy z firmą Ströer Plakat Technic Media podczas planowania kampanii. Przełom w reklamie zewnętrznej Plan.IT to program niezawodny w planowaniu kampanii outdoorowych, mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer out of home media w Polsce. Plan. IT poza możliwością analizy geodemograficznej ma funkcje prawdziwego planowania (od przygotowania kampanii do oferty i zlecenia.

Dołącz do dyskusji: Przełom w reklamie zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl