SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przełącz emocje na stadion” - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp

Rozpoczęła się promocja telewizorów Sharp, w której do wygrania jest 500 biletów na mecze Euro 2012. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Thinkeractive, Essenzia, ZenithOptimedia i AdComms.

W nowej promocji Sharp może wziąć każdy, kto kupi telewizor Aquos LED tej marki. Następnie należy zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej i przesłać uzasadnienie, dlaczego powinno się otrzymać bilet na Euro 2012. W 3-etapowej akcji – zaplanowanej do 20 sierpnia – zostanie przyznanych 500 wejściówek. Zadecyduje o tym komisja, w której oprócz przedstawicieli Sharp znajdzie się prezenter i dziennikarz telewizyjny Maciej Dowbor. Promocję na zlecenie producenta realizuje firma Trygon.

Akcji towarzyszą działania reklamowe pod hasłem „Przełącz emocje na stadion”. Obejmują one telewizję (baner sponsorski przed programem „Jak to jest zrobione” w Discovery), kina (sieć Multikino), radio (m.in. Radio ZET, TOK FM, RMF FM, Trójka, Chilli Zet, stacje z pakietu Drapacz chmur +), prasę („Logo”, „Smart”, „Stuff”), internet (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, RP.pl, Focus.pl, Money.pl, Parkiet.pl) oraz outdoor (nośniki w Warszawie, Krakowie i na Górnym Śląsku).

>>> Bilety na Euro 2012 w promocji Carlsberga

Kreacją kampanii oraz produkcją spotu radiowego i kinowego i reklam internetowych zajęła się agencja Thinkeractive, materiały BTL przygotowała agencja Essenzia, a media kupiły domy mediowe ZenithOptimedia Group i AdComms.

Dołącz do dyskusji: „Przełącz emocje na stadion” - bilety na Euro 2012 w promocji Sharp

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emi
jestem oburzona tą kampanią reklamową. Szowinistyczna i seksistowska. Mam nadzieje, że klienci zbojkotują produkty szarpa bo jeśli szarp tak obrzydliwie dyskryminuje kobiety, to kobiety z całą rodziną winny dyskryminować szarpa przy wyborze następnego sprzętu RTV.
odpowiedź
User
emi
Przełącz emocje na stadion
odpowiedź
User
walter
super kampania!!!
odpowiedź