Przed nami Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Znamy program
Po raz 24. w Rzeszowie spotkają się eksperci zajmujący się public relations. Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie już 19 i 20 września. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym kongresu.
Przeżywamy kolejną komunikacyjną rewolucję. Gwałtowny rozwój nowych technologii oraz rosnący wpływ twórców internetowych rodzi liczne pytania dotyczące przyszłości branży public relations w kontekście częstych kryzysów wizerunkowych czy informacyjnej hiperinflacji. O tych najbardziej aktualnych tematach będą rozmawiać eksperci podczas tegorocznego Kongresu PR, który odbędzie się 19-20 września w Rzeszowie.
Kiedy 30 listopada 2022 roku amerykańska firma OpenAI uruchomiła słynnego już dziś ChataGPT, zapewne mało kto zdawał sobie sprawę z tego, jak bardzo technologia ta zmieni naszą rzeczywistość. Algorytm, który użytkownicy początkowo wykorzystywali wyłącznie do prowadzenia naturalnie brzmiących rozmów, stanowił bowiem nowy etap w rozwoju sztucznej inteligencji.
AI będzie jednym z kluczowych tematów tegorocznego spotkania profesjonalistów PR w stolicy Podkarpacia.
Sesję prelekcji otworzy Monika Bednarek, mentorka biznesu z wystąpieniem „Człowiek jako indywidualność. Relacje wewnętrzne przyszłości w firmie w czasach sztucznej inteligencji”.
Pierwszego dnia spotkania prelekcję „Jak widmo AI straszy marki osobiste?” wygłosi Barbara Krysztofczyk, CEO agencji Krystal Point. W czwartek uczestnicy wysłuchają także debaty poświęconej sztucznej inteligencji w social mediach i influencer marketingu.
Znamy program Kongresu Profesjonalistów PR. Debata Wirtualnemedia.pl
W programie XXIV Kongresu PR znajduje się prelekcja „Lawiny informacyjne jako czynnik kryzysu psychospołecznego pracowników”, którą wygłosi dr hab. Mariusz Jędrzejko z Akademii Piotrkowskiej, wystąpienie „Człowiek jako indywidualność. Relacje wewnętrzne przyszłości w firmie w czasach sztucznej inteligencji” czy prezentacja „Niedoceniana odpowiedzialność i etos komunikacji – prawa dziecka w dobie społeczeństwa informacyjnego” dra Konrada Ciesiołkiewicza z Fundacji Orange.
W programie po raz pierwszy własną debatę pod tytułem „Od billboardów do influencerów: jak docierać dziś do konsumenta” przeprowadzi portal Wirtualnemedia.pl, będący patronem medialnym wydarzenia.
Kongres uzupełnią ponadto debaty organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Podczas Kongresu nie zabraknie również kwestii związanych ze specyfiką współczesnej komunikacji internetowej. „Wykorzystanie memów w komunikowaniu marki” – wystąpienie Joanny Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji – czy prezentacja „Wykorzystanie influencerów w działaniach public relations” Michaliny Grzesiak, właścicielki agencji Story not Sorry, to kolejne tematy prelekcji, które zostaną wygłoszone podczas wydarzenia.
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
Dołącz do dyskusji: Przed nami Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Znamy program