Promocja "Półeczko nakryj się".
Unilever rozpoczął promocję margaryny Delma Extra skierowaną do partnerów handlowych.
Celem promocji realizowanej pod hasłem "Półeczko nakryj się" jest wzrost sprzedaży margaryny Delma Extra, umocnienie relacji z dotychczasowymi partnerami handlowymi oraz budowa dystrybucji. Promocja skierowana jest do sklepów detalicznych.
Aby wziąć udział w promocji wystarczy zakupić co najmniej 8 opakowań Delmy Extra oraz przesłać na wskazany adres dowody zakupu z poprawnie wypełnionym kuponem promocyjnym. Na każde z pierwszych 7000 prawidłowych zgłoszeń czeka gwarantowany komplet eleganckiej pościeli. Dodatkowo wszystkie prawidłowe zgłoszenia wezmą udział w loterii, w której do wygrania jest 10 laptopów Toschiba. Im więcej nadesłanych zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.
W ramach komunikacji promocji został zrealizowany mailing do ponad 5 tys. detalistów z bazy danych Unilever Polska, składający się z listu przewodniego oraz ulotki informacyjnej wraz z kuponem promocyjnym. Ulotki promocyjne dostępne są również w wybranych hurtowniach i u dystrybutorów. Dodatkowo kupon zgłoszeniowy zostanie zamieszczony na łamach czasopism handlowych: "Detal dzisiaj" oraz "Poradnik Handlowca"
Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za realizację promocji, w tym wysyłkę mailingu, obsługę loterii oraz logistykę związaną z wydawaniem nagród.
Zgłoszenia promocyjne można nadsyłać do 30 listopada 2005.
Dołącz do dyskusji: Promocja "Półeczko nakryj się".